Pomoc
Chcę zgłosić reklamację
Chcę zgłosić reklamację na zakupiony towar.
Dodatkowe informacje
Jak przebiega proces zgłaszania i rozpatrywania reklamacji?
- Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji pod numerem +48 500 300 342
Protokół reklamacji wyślij na adres reklamacje@aleopony.pl
Podczas kontaktu sprecyzuj pokrótce na czym polega zgłaszana wada towaru.
W celu szybszej identyfikacji uszkodzenia możesz także podesłać zdjęcia uszkodzenia.
- Odbiór
Umówimy kuriera w celu odebrania wadliwej opony.
Do przesyłki prosimy o dołączenie kserokopii dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza:
- Ekspertyza opony
Opona zostanie przekazana do producenta bądź specjalistycznego serwisu w celu dokonania ekspertyzy uszkodzenia.
- Wydanie decyzji
W ciągu 14 dni nastąpi wydanie decyzji, o której poinformujemy Cię telefonicznie bądź mailowo.
Decyzja pozytywna: wymieniamy towar na nowy lub zwracamy środki finansowe na konto.
Decyzja negatywna: możesz zdecydować o utylizacji towaru lub zwrocie.
Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.