Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Pomoc

Chcę zgłosić reklamację

Chcę zgłosić reklamację na zakupiony towar.

Pobierz formularz reklamacji: PDF Document

Dodatkowe informacje

 Jak przebiega proces zgłaszania i rozpatrywania reklamacji?

  • Kontakt

Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji pod numerem +48 500 300 342

Protokół reklamacji wyślij na adres reklamacje@aleopony.pl

Podczas kontaktu sprecyzuj pokrótce na czym polega zgłaszana wada towaru. 

W celu szybszej identyfikacji uszkodzenia możesz także podesłać zdjęcia uszkodzenia.

  • Odbiór

Umówimy kuriera w celu odebrania wadliwej opony.

Do przesyłki prosimy o dołączenie kserokopii dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza:

  • Ekspertyza opony 

Opona zostanie przekazana do producenta bądź specjalistycznego serwisu w celu dokonania ekspertyzy uszkodzenia.

  • Wydanie decyzji

W ciągu 14 dni nastąpi wydanie decyzji, o której poinformujemy Cię telefonicznie bądź mailowo. 

Decyzja pozytywna: wymieniamy towar na nowy lub zwracamy środki finansowe na konto.

Decyzja negatywna: możesz zdecydować o utylizacji towaru lub zwrocie.


Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.

Zwroty i reklamacje

powrót do listy pytań
© Copyright 2024 by madomoto.pl. All rights reserved.